דרעי מתכונן לקמפיין: "נשים את כל הדגש על עבודת שטח"

אייל ראובן 1 Comment on דרעי מתכונן לקמפיין: "נשים את כל הדגש על עבודת שטח"

יו״ר ש״ס אריה דרעי בכנס בכירי התנועה בבית שמש: ״חוזרים לשיטת הקש בדלת; את הבחירות ננצח רק דרך עבודה קשה בשטח״

אריה דרעי צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו״ר ש״ס אריה דרעי קיים אתמול (חמישי) כנס היערכות ראשון בבית שמש לקראת הבחירות בהשתתפות חברי הכנסת של התנועה, סגני ראשי ערים וראשי סיעת ש״ס בכל הרשויות ברחבי הארץ.

בדבריו לבכירי התנועה אמר היו״ר דרעי: "הנאומים הכי חזקים בשנה האחרונה בכנסת היו של ח״כי ש״ס. זו היתה גאווה גדולה לראות את הח״כים של ש״ס עובדים לילות שלמים. הם הצליחו להבליט את המעשים הנוראיים של הקואליציה. ראשי המפלגות בכנסת באו לומר לי שהם מופתעים איך ש״ס פועלת כאיש אחד וכצוות מאוחד

"המשימה הראשונה שלנו, שבלוק הימין אותו יזמנו ותיחזקנו – יקבל הפעם 61. במצב כזה הערכה שלי שהממשלה תתרחב ל-70 ול-75. אם אנחנו לא נביא 61 – מי שיוכל להקים ממשלה זה רק לפיד. כל הסיפורים והכותרות על ממשלה של גנץ אין לכך שום סיכוי. זה או ממשלת ימין בראשות נתניהו, או לפיד. איך יש לגנץ אפשרות להרכיב ממשלה? עם מי? עם מה? לפיד ייתן לו את הראשות? הליכוד עם 35 ייתן לו? זה לא מציאותי. אין חיה כזאת".

עוד אמר דרעי: "הודעתי לכל ראשי הערים ברחבי הארץ ומתמודדים שפנו אלי לגבי הבחירות לרשויות, שאנחנו לא מתעסקים בבחירות המוניציפאליות עד אחרי הבחירות לכנסת. זו ההחלטה שקיבלתי. ש״ס היא המפלגה הגדולה ביותר במוניציפאלי בכל רחבי הארץ. לתוצאה בכנסת בכל עיר תהיה השפעה גדולה בבחירות לרשויות".

בהתייחסו למאמצים שיוקדשו בבחירות הללו אמר: "הפעם נשים את כל הדגש על עבודת שטח. נחזור לשיטות הישנות של לדפוק מדלת לדלת ולשכנע מצביעים. אין ברירה. אנחנו נעשה מאמץ להגיע לאחרוני המצביעים שלא הצביעו פעם קודמת. חילקנו את הארץ לאזורים כאשר כל ח״כ שלנו יהיה אחראי על איזור אחר, ובשיתוף פעולה עם עם הנציגות המקומית נעשה את המירב כדי למקסם את כוחנו".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אנחנו בוחרים בכם, אבל כבר קשה להאמין. תכל'ס לא ראיתי שינוי משמעותי כשהייתם בכנסת. תקנו אותי אם אני טועה, באמת.